"Life isn't about waiting for the storm to pass . It's about learning to dance in the rain."

ja måndagen var faktiskt en rätt så bra dag, trots det att ja mådde lite halv dåligt hela dagen.
slutet på dagen var nog endå bäst, Körsång, fick sjunga i mick, dock tror ja jag skämde ut mig lite när ja frivilligt sa att ja kunde sjunga himmlen är oskyldigt blå, varför gjorde ja det när ja inte kan låten? jo ingen annan gjorde det så ja tänkte, "What A Hey" så den bjöd ja på, men håkan låten kan ja däremot, så den tror ja gick rätt så bra.

Sen vart det att dra ner till Lagers för att dansa, jätte kul, fick även en bra idé från killarna som är med och dansar i gruppen, och ideén var att man kunde filma på slutet bara föratt kolla sedan hemma och lära/öva på dansen hemma, vilket ja fann vara en väldigt bra idé. Gjorde det i klätterhallen och vips så lärde ja mig den banan, mest tack vare att ja kunde se på filmen vilken hand ja skulle sätta var och vart fötterna skulle ta vägen. kanon bra.
nästa vecka ska vi tydligen lära oss något nytt med, ska bli kul fick även i går reda på att det kommer bli en dansuppvisning den 20 April i borgen.. hmm undra hur det kommer gå? ska bli kul i alla fall, längtar redan måste jag nästan säga.. hehe hoppas bara jag känner mig bättre tills nästa vecka.

Idag har ja spänderat största tiden i sängen. mådde nämligen piss när ja vaknade i morse så ja tänkte om jag är hemma och vilar kanske jag mår bättre i morgon, hoppas verkligen det, för ja måste nämligen, i alla fall försöka, gå till psykologin så ja vet när provet är och vad som kommer på provet så ja vet vad jag måste plugga på...hmm eller är det någon som vet? tycker Håkan har varit lite oklar om den saken. men men,
föresten gått misste om klättring idag, tråkigt nog hur mycket jag än ville så sa kroppen åt mig att vila så ja snabbt kan må bra igen.

BTW hockeypucken, ja vet att det är sant, du behöver inte ljuga längre. och Emma jag kommer nu ihåg namnet =P haha som ja glömde i lördags men nu är det tillbaka igen, btw (again) bilderna vart skit snygga som vi tog i lördagsXD haha skickar dem till dig när du loggar in på msn...

XOXO


ClimberGirl<3


Ps. Some of you know, För de som inte vet, to bad but i just found myself in love with....DS

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0