Boy, It´s called Streetstyle and I do know how to work it.

Ja då var det satt och bestämt, jag ska sjunga solo på påsksamlingen..undra hur det kommer att gå?!?!
hoppas på det bäst i alla fall får se om ja sjunger den för kören på måndag eller kanske väntar en vecka till..
hehe, träffa Johanna idag på Lagers, trevligt..det var kul fick lär mig en ny åtta igen, det gick faktiskt bra trots mitt onda knä.. längtar till nästa vecka, har mina anledningar :P hehe, längtar också till klätterhallen på  onsdag, blir nog kul om vi får med killarna.. aja nu måste ja plugga två prov åp onsdag och ett på torsdag så ja uppdaterar när ja känner jag får tillfälle för det....



Love Ya....(Några speciella iaf, haha<3showing some love to the special people)

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0