"Be random, crazy and silly because who try to avt perfect all the time won't be happy in the end."

Ja, nu är man entligen frisk och det är skola imorrgon, längtar samtidigt som jag absolut inte vill till skolan imorgon, jag vet i alla fall att jag längtar till dansen i morgon. ska bli kul att lära sig en ny dans. idag har man slappat, varit hos mormor någon timme, sen åkte jag ner till Wayen's och träffa Malin och Mathilda. det var trevligt. skönt att komma ut och äntligen träffa lite folk, har ju varit säng liggande sen i tisdags.

imorgon gäller det att ta igen allting man missat de senaste fyra skoldagarna. mm, kommer (inte) bli kul...men men det är sånt man måste göra när man varit sjuk, hoppas nu jag kan hålla mig frisk. *peppar, peppar...* just nu sitter jag o ser Bleeding love musikvideon på MTV, älskar den låten. Leona Lewis som sjunger den om någon vill lyssna på den. men aja, ska nu gå och duscha och förbereda lite in förmorgon dagen, för den kommer blir låååååååååååång. jag lovar.

Love Ya.



JGirl<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0