är jag född me otur eller har ja bara otur?!?!

usch, jobbig dag, det här känns som det kommer bli en lååååååång jobbig dag. får se om ja kan lösa det på något sätt..tror inte det dock, eftersom ja känner mig fortfarande sjuk o förkyld, bäst att ligga hemma o vila så man pallar klätterhallen i morgon. undra hur intervjuen gick igår, måste dessvärre vänta tills på måndag innan ja får reda på det, usch gillar inte att vänta på saker, blir så arg på mig själv för ja missa samtalet igår, typiskt att alla viktiga samtal sker samtidigt....hoppas bara de inte tror jag e oseriös bara för jag missade samtalet, usch..måste komma på något att göra så jag kan få annat att tänka på...

aja får se vad som händer,....


Jonna<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0