A Pain in the Neck

Usch usch, kan inte det här bara släppa nu, vill inte må så här... Vill vara frisk, kunna åka och klättra, har nu inte varit i klätterhallen sen i söndags, helt otroligt, ska ta mig dit så fort ja har blivit frisk, gillar inte att bara ligga o se på tråkiga gamla serier på tv, visserligen funkar fortfarnade vänner, gilmore girls, Diagnosis Murderer, men man har ju nästan redan sätt alla avsnitt så man vet vad som händer, kan de inte komma någon ny rolig serie som man kan se, bah, märker att ja inte sett på tv på ett tag, så nästan inget innan ja var sjuk, vilket ja nu vet varför, förutom det att man knappt var hemma då, så finns det ju INGET absolut inget att se. Nä nu vill ja bli frisk så ja kan åka till klätterhallen, dansa o kunna gå och klippa mig, är så trött på mitt hår, någon som kan någon bra frisyr man kan göra, någon åtminstonde halv normal, inte för att vara elak men skulle aldrig kunna göra en sådan frisyr som Jonte gjorde, coolt att man vågar men ja gör inte det, vill ha något mer vanligt. Öppen för förslag i alla fall.

Men ska nog lägga mig och se några gamla avsnitt från 7th heaven, ja har ju mina favoriter.

XOXO


Jonna<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0