You have to love it...


Detta är en serie jag tycker grymt mycket om, den innehåller drama, skratt och tårar, hehe någon mer en jag som är helt fast?
Älskar LC hår, tycker det e så fint, skulle vilja ha denna frisyr även om ja älskar den ja har nu

Men diggar färgen, typ den jag har nu men jag tänkte köra på lite mörkare, skulle köpt toning men så vaknar man me 38 graders feber och e helt borta i huvudet, detta e ju inte det bästa, fattar inte varför ja har feber..hatar det. suck, men om ja inte e frisk imorgon får ja väl be någon annan köpa toning åt mej för tona håret tänker ja göra vare sig jag är frisk eller inte, så det så.  Men nu ska jag göra annat!

TTYL

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0