Can´t Sleep Like This

Don´t want to lose your love
Just hold me tight
Don´t ever let go

Varför måste det vara så svårt allt?
Har svårt att sova vet inte vad ja ska göra, Så många tankar, så mycket problem.
Tack Thilda för dina tips o råd, vet inte hur ja skulle klara mej utan dej.
Vet inte hur ja klarar mej utan Emma, har knappt gjort det, Lyckligtvis kommer hon hem imorgon.
Simon, Jag Saknar dej enormt mycket, önskar ja visste mer än vad ja gör, e orolig. Love you glöm inte det.

Misunderstood
Everybody feels that way sometimes
I wish i could fit in with all the rest, But
I got my own style
I got my own way
I don´t care what people say.

A Shooting star,
Twinkling across the sky at night
Near or far.
Im wishing everything will be alright
Got my own dreams,
Got my own plan,
Gonna get there any way i can
Cause im living my life and i don´t think about it.


Suck jag kan inte göra så mycket mer antar jag, Emma skynda dej hem, vi har massor att ta igen.
Önskar allt bara kunde bli bra igen, Hatar att känna så här, den här smärtan, det gör ont, det gör väldigt ont,
Om det bara kunde sluta...Snälla lämna mej inte ensam i mörkret. Jag sitter här och väntar på dej.


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0