Waiting on the world to change


min dator suger, ja har tråkigt, ska snart till mormor för att käka..tänkte lägga upp mina nya låttext sen, håller på att fixa lite musik till den men tänkte försöka få lite hjälp på iv:T på måndag, har tappat min insperation lite men den kanske kommer tillbaka..Ligger förtillfället i sängen o bloggar och hoppas på att ja kan få hjälp med att sälja den här datorn och köpa mej en ny. än bättre. men får väl se. måste ju ´vänta tills på måndag, så nästa vecka kanske ja kan köpa en ny om ingen kan hjälpa mej lösa mitt problem ja har med denna, men vill ändå helst ha en ny så sälja ligger först på listan. men nu ska ja sminka mej o sen dra ner til mormor för middag/Lunch. ja mat iaf. men skriver sen.

TTYL!!!

btw Gillar ni bilden?

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0