Sunday

oj, skulle ju lagt upp min låttext igår men det han ja inte..av någon anledning.
Vakna första gången klockan åtta ida,  sen somna ja om o vakna tio, drömde skit skumt ida,
först var ja me i so you think you can dance, sen gick ja o en vän på promenad o det snö, sen ramla min kompis o en skunk hoppa upp på henne, sen hoppa den av o blev en katt o kompisen o katten började snöbråk, jag stod och fota.

ja hum va säger man skum dröm rikigt skum dröm, den verkar inte båda så bra heller men får vä se vad som händer i veckan. men nu ska ja göra mej i ordning tror ja eller så ligger ja väl här i sängen hela dagen o försöker fixa min knäppa dator, får la se. ska försöka få upp min låttext sen med.

TTYL!!!!


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0