I'm exactly where I'm suppose to be

Jag är ovanligt glad över att skolan har börjat, yes ja sa det...kommer få läsa musikkurserna ja vil och förhoppningsvis får ja dans i projektarbetet. skulle vara super. dock inga sovmornar men va fasiken börjar hellre tidigt än slutar sent. eftersom ja ska dansa efter skolan, satsar på kanska mycket olika dans stilar denna termin:D

hehe happy happy me. trots datan strular har ja ett leende på läpparna:D sånt gillar jag:D men nu ska ja väl göra lite nyttiga saker, ska ju träffa Joel ett, säga hej då eftersom han flyttar till Norge på söndag.

men nu ska ja dra o vara glad.

hörs sen. TTYL!!!!

Hit me with a Comment
Postat av: petrich - me gossip and fashion

det håller jag med om!

2008-08-19 @ 14:29:11
URL: http://petriiich.blogg.se/
Postat av: Stella

läs gärna om brolle i min bogg:

stellabellas.blogg.se

puss !

2008-08-19 @ 15:49:52
URL: http://stellabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0