" If things happen for a reason, then... what was the reason? maybe it's that I'm supposed to do something important in my life like improve the world, help the little people"

Nu sitter ja här hemma framför datorn igen..hämta ut min kära mobil förut ida, gick o kolla runt lite på stan,såg en skit snygg system kamera som ja önskar ja hade hemma. någon som vill köpa den åt mej?

Sen åkte ja hem för min optiker hade tydligen stängt på lördagar så härpå sommaren så får åka tillbaka på måndag ir nått. när ja kom hem ringde mormor o ville ja skulle ta reda på vad man gör när katter fått diarré, min stackars kissenisse e dålig i magen. ja sa iaf åt mormor att bara ge henne vatten o lite torrfoder för att göra magen lite lugnare..
hoppas det inte är allt för allvarligt eftersom hon är nu nio år gamal. min lilla gullekisse.
Love her with all my heart and more.

Íkväll ska ja ta det lugnt o kolla på lite film. har lite filmer att ta igen, känner mej lite efter hehe, skulle ha gjort det i går men fastna ju i en rolig konversation me Robban..hehe tror vi satt o snacka i 5-6 timmar.. hehe tiden går fort när man har roligt.

imorgon ska man väl förmodligen träffa Chrille...vill låna oth säsong 5 utav honom, yes jag har fått för mej att se den, har ju sett dom andra säsongerna så nu känns det som ja borde se femte med.:P

Nae nu ska ja se på lite film o bläddra i genom senaste Seventeen Magazin, me Blake Lively på framsidan:D yes the girl from gossip girl som spelar Serena von der Woodsen..

TTYL!!!!!


Hit me with a Comment
Postat av: Sabine

jo den har varit bra :) lagom lugn sådär, din då?

2008-08-09 @ 18:24:13
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Sweet life style

bara en liten fråga.

sv: hehe ha en trevlig kväll=D



vad är själva svaret? har jag ställt en fråga? nej, då kan du ju inte skriva sv. som står för svar. Ursäkta, men jag är bara sjukt trött på folk som använder sv. bara för att markera att de var inte dem personen som började skriva kommentar.

2008-08-09 @ 18:27:56
URL: http://sweetlifestyle.se
Postat av: Sarah

svar: tack!

2008-08-09 @ 18:28:11
URL: http://sarahsofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0