First Day of School. typ

första dagen på skolan av sista året i gymnasiet idag, ett år kvar. sen är det över.=D
skönt det, augustifesten börjar på imorgon med:P kul kul.

Börjar 9.30 idag, för upprop o sånt, tyckte vi oxå så som fmg, börja 13.00 men men, bra o känna att man fortfarande kan ta sig upp så här tidigt eftersom ja nästan bara har tidiga mornar. "om ja fattat schemat rätt vill säga"=S aja får fråga, måste ju ändå gå prata me han som gör schemat eftersom han glömt lagt in en lektion som är min. alltid något fel på schemat..undra varför?

aja nu ska ja inte sitta o fundera mer på det, ska väl dricka upp min redbull, ta fram kläderna jag ska ha på mig och sedan gå o tvätta mej + sminka mej;P

får se om ja hinner skriva något mer innan ja åker, annars kommer det väl något efter skolan....(det var länge sen man sa, hehe)

TTYL!!!!


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0