Back to School, day 2

Nu sitter ja här igen, gick upp för ca 20 minuter sen, sitter o äter lite frukost, yes frukost, måste få i mig något när ja har en sådan lång dag framför mej, ska ta me ett äpple till skolan o käka med sen innan lunch.
Nu känner ja mej duktigt, brukar ju inte äta frukost men denna termin ska ja göra det har ja bestämt mej för..

Nae nu ska ja väl dricka upp min redbull( dock är väl inte denna så nyttig men vad ska man göra, orkar inte koka kaffe så här på morgonen men behöver ändå något som väcker upp mig lite) nae nu ska äta upp det sista av min frukost o sedan dra o borsta tänderna, börjar om en timma(8.10) men skriver väl när ja kommer hem igen.

TTYL!!!
Help out:D

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0