Why didn't i say something? why? why?

ja, nu sitter ja här o väntar på att det ska bli dags att ta ut färgen ur håret..
det tar sååå lång tid att färga håret tycker ja.. ska nog ta mig en promenix me Tindra sen när ja e klar.
Det är så fint väder idag. Haha såg Joel sitta o spela gitarr, det är alltid kul att folk vill lära sig spela:P hoppas det går bra för dej Jojje:D

vet inte riktigt vad ja ska skriva just nu, e så sur på mig själv, vilket kanske man hör när man läser rubriken, det e liksom därför rubriken heter som den gör....jag förstår inte varför ja inte bara kunde ha sagt något, specielt när jag hade chansen, varför tog ja den inte? ja e såå knäpp ibland, ir ibland o ibland, rätt så ofta kanske.

men aja nu ska jag skölja ur färgen, hoppas det blir bra..


Löööööööööööööööve Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0