When It's Time to Go....

haha som ja misstänkte, uppdateringen vart idag...

kul hade ja i alla fall igår... vann över Jonas på biljard, stackare du såg så sur ut när du förlorade:P hehe
Utav tre försök vann jag en gång, Erik var ju skit bra, han vann dom första två gångerna...märks när folk kan det till skillnad från andra. nää nu ska ja inte vara elaka ernst, men dansen verkar sitta förutom det att ja virrar visst bort mig lite på slutet o glömmer ena grejen men det är nog för ja inte ser de andra göra den, ser kanske lite roligt ut på videon när,,hmm Erik tror ja filmade mig när ja dansade åt Jonas så han skulle kunna lära sig stegen.haha men det löser sig väl=)... Det blir nog bra på måndag. BTW har hittat ett orangt linne, hehe kommer nog bli skit bra....

Var på stan idag men Emson, stötte på Fredde med sa Hej! (såå viktigt att vetaXP), Frida o Sebel uppträde på stan, alla stod o såg skit glada ut för de var där medans ja o emma bara jaha var dom dåliga här ida då:P hehe.. men hitta en snygg tröja på stan o en rolig keps att ha på mig när ja dansar, typisk street style... svart:=P svart e sååå snyggt. hehe... kanske dycker upp någon bild från igår senare om ja orkar lägga över det till datorn från mobilen...

men nu ska ja dra o städa till rummet efter som Malin kommer förbi sen....


See Ya'll

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0