Thin-Intense

vet att ja nyss skrev men ja, jag är ju jag så ja behöver nog inte förklara mej.
men aa, iaf....blablablabla


Ja har en önskan, vilken ja inte tror kommer slå in, efter som ja har haft ensådan otur, men man ska ju aldrig säga aldrig även om det känns som ja skulle kunna göra det nu....men aa tillbaka till det senare, hade körlektion idag, e visst lite försnabb i mellan åt men som sagt så ligger det i familjen, va ska man göra? ska försöka ta det lite lugnare nästa lektion,, vill såå ha körkort o bil nu, så man bara kan åka bort ett tag, vill bara åka ut till någon sjö eller något o bara sitta o njuta, jag vet vem ja skulle vilja ha med mej med ;) någon mer som vet? hehe ja vet minst en person som kan gissa vem o få rätt svar:D haha

Men aa, får la se hur det går med mitt önsketänkande, ska i alla fall sluta skriva nu o försöka träna lite på låtarna man ska sjunga imorgon...


Lööööööööve Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0