kärlek är som tidningsprenumationer, läser man inte varje dag kan man lika gärna ta lösnummer

ja, haft min första körlektion idag, gick skit bra faktiskt, läängtar lite till nästa gång må ja säga.. haha
måste ta mig till teori lektionen sen, men usch känner att ja mår piss idag me, fortfarande ont i nacken, vad fasen ska man göra åt den, haft det sen i måndags=O , mår för övrigt inte heller kanon, vet inte men tror ja har fått något virus eller något i mej, känns inte positivt, hoppas nackvärken är över imorgon annars kan ja inte klättra=( får se hur det bli med dans om det blir något i morgon, har btw inte hittat låten än heller för den delen, Cissi har inte messat mig heller. men så kan det ju va ibland, det är inte lätt när det är svårt. det är ett bra ordspråk men to bad att det är sant.

 tänkte avsluta med en liten bild på mig, den är tagen från när ja va i tranås sist.

Ciao på er.....

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0