Ice-tea is the shit!

ja som Emma brukar säga, träffa henne igår efter dansuppvisning, som faktiskt gick bra, hörde lite roliga kommentarer ang en vis person i min dansgrupp. haha kul:P kan berätta för dig senare:P hihi

Söndagen vart så att Lollo väckte mig med ett sms på morgonen, sen kom ett från Jonas o då kände ja lika bra att gå upp o göra sig klar. sen hoppa alla fyra på spårvagnen o drog ner för gen.rep på borgen, sen vart det promenad hem med Jonas o Erik, det var skönt i det finna sommarvädret även om vi var lite oenes om vägen hem. haha..sen vart det ner till Mc o träffa Kajza innan man sedan ¨åkte ner till Borgen igen för att ha uppvisningen, träffa lite roligt folk där nere. haha. det var kul:D sen efter det drog ja som sagt till Emson, vi satt o hängde på hennes studsmatta o tog lite coola bilder. image41fler bilder kommer att dycka upp på min bdb så fort ja får tid. men efter det drog ja i alla fall hem, typ slockna på direkten...

...sen vart det måndag, skola, fick reda på att ja ska ha engelska nationella på måndag, writing, hmm undra hur det kommer att gå, ska även sjunga nästa vecka på vårsamlingen. kul kul, låtar som kommer att bjudas på är: "Vår vindar friska leka" "Vintern rasar" och "Nu grönskar det" kommer nog gå bra, kan nästan alla låtar. men har ju ett par dagar kvar att träna. sen drog ja hem upptäckte att vattnet ínte funka, funkar nu förutom i duschen, yes fick gå till mormor o duscha istället. men men det funkar det med...

Nu måste ja sätta mig o plugga lite.. inte för ja tror att jag kommer att göra det men, men försöka duger just nu ialla fall....


Lööööööööve Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0