Ett år snart!!!

Ja tänkte bara nämna att snart fyller min blogg ett år. grattis till den. sitter just nu och ser lite på so you think you can dance scandinavia men jag stör mig på att sverige jämt ska kopiera allt bra från usa, programet är bäst som orginal, tyck vad ni vill men det är min åtsikt. jag gillar inte svenska program, det finns ju typ inget som är hel svenskt som är bra, sverige kopierar ju allt bra.

Nae nu ska jag inte klaga mer på det. har sett  Step Up 2 The Streets idag igen, den är så himla bra..gillar hur de har gjort den, det är så man får lust själv att göra något liknande. haha=P aja ska väl sätta mig o se klart sytycds och klaga lite till på programmet.... hahah Peace på er


image40

Btw vill så ha en elgitarr......

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0