Bara i din fantasi

ööööåååå om inte många timmar är det dags för sista träningen innan dansuppvisningen som är klockan tre idag, help. hoppas det går bra, måste bara lära mig att hamna i takt, o komma ihåg hela battle grejen. men det löser sig nog under gen.rep. trött. orkar inte lyssna på folk snackar blablabla.. tänker, skönt att inte vara hemma..

glad att ja inte kommer vara hemma när bråket drar igång sen, som ja vet kommer att göra. vill absolut inte vara hemma då, och det tänker jag inte... nu funderar ja på att gå o lägga mig om ja ska orka i morgon..

btw stack ner till MC förut o köpte mig en snackwrap. mums den e skit god, förstår att du gillar den K, tack för att du tipsa mej om den:D

skriver imorgon... lööööööööööööööve


Hit me with a Comment
Postat av: Sweet 16´s blogg

vi tyckte den var superbra,
lagt in ett klipp där vi berättar mer
om vad vi tyckte om 27 dresses på bloggen nu :D

2008-04-20 @ 10:21:02
URL: http://performance.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0