Allt och Lite Till

usch usch, nationella muntligt i engelska gick nog inte så bra idag, kändes som ja bara pladdra på om allt o ingen ting men förhoppningsvis så funkar det med, men nu sitter jag här och oroar mig inför matte provet imorgon känns inte som ja kan ett piss av dt ja borde kunna, men kan inte göra mer en plugga plugga plugga.. orka tänker ja  men nae nu måste man....

men som sagt ja e lat, ja säger som Malin man pluggar inte till prov man bara gör dem, hehe denna dag har varit rätt så lugn ändå, kul på dansen idag, stegen sitter men lite i otakt, lite snabb i mellan åt men det f¨år ja jobba på tills på söndag... hehe

men morgon dagen ser visst oxå rätt så packad ut, skolan, matteprov, sen skoj me klassen om man nu skulle kunna kalla det för det, men aja, sen blir det plugga, teori, sen kanske det bli träna på dansen om killarna har tid. märker jag väl imorgon. sen ska jag försöka palla mig till klätterhallen på onsdag nu när malin ska med mä, så det blir lite roligar, alltid roligare när man är flera om någon vill haka på...

hehe nae nu måste ja sluta skriva och försöka åter gå till matteboken o provet imorgon..



See Ya

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0