All and all it changes....

Örk, jag vet inte, ja vet ingenting idag känns det som, är jätte trött konstant, börjar verkligen tro ja fått någon bakterie i mig, log o sov typ hela dagen igår, vilket borde leda till att ja inte borde sova under natten men det gjorde ja, men ändå är ja trött. usch o´m ja blir sjuk, nacken har btw blivit bättre, kan vrida huvudet åt sidorna nu men inte upp o ner, men det är ändå förbättring för förut gick det överhuvudtaget inte. hehe.

Hoppas ja mår bra på måndag, måste ju ändå vilket fall som helst till skolan och göra engelska nationella. men det går nog bra brukar få vg på den delen. men men man vet aldrig allting förändras ju för eller senare.

vissa saker förändras för fort tycker jag, vet inte varför jag bara inte gjorde något åt saken, visserligen kanske det inte är såå försent, men men min gissning säger att det är ialla fall över 50% försent för det. får väl helt enkelt ta reda på det. men vad ska man säga. önskar allt kunde vara lite enklare i mellan åt, livet är såå jobbigt ibland. förstår inte varför men man får väl helt enkelt försöka njuta av bumparna i vägen, (Enjoy the bumbs and take them on full speed.) ett ordspråk man kanske borde följa, ska strunt i allt annat o bara leva för dagen, finns inte direkt något nöje att leva för morgondagen.

Hehe får se hur den här dagen framartar sig, kanske blir det för det bätte, om ja blir pigg vill säga, känner mig som en zombie, halft vaken halft sovande..

Men nu tänker ja lägga mig o vila en stund så kanske man blir lite piggare..Löööööve  Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0