Yey vad kul!!!!!

Gu va skönt det va med ki-yoga ¨på morgonen då.. helt avslappnad o redo för skolan..
Nu har jag Geografi A med Johan,,,(Zzzz, han me sövande röst) hehe. Men man kanske ska sätta i gång med
frågorna man fått, men shit orka. borde ialla fall kanske plugga in för Gym & friskvårds provet som är i efter middag.. Men enligt Joel ska det vara lätt. H0ppas du har rätt.=)
 Geografi: fråga 2 Hur gammal tror vi att jorden är? (öm vad menar han med det, jorden jorden eller jorden planeten?) usch gillar inte geografi men men det är sådant man måste lära sig. Hela dagen är tråkigt, Geografi, Historia o sedan efter lunchen prov.... Urk. men det får man väl stå ut med nästa vecka är det ju gym time under Gym o friskvården..Yey. det ska bli kul....=D

Det positiva för denna vecka är att de är snart klara me köket o hallen, de har i alla fall lagt nytt golv nu är det bara kaklet kvar i köket, bara vi inte får halva grått o halva vit..men vi måste ändå måla om i köket för golvet vi fick matchar inte tapeterna, dessvärre.. Men men. inte mycket gör åt just nu. huvudsaken är att vi snart får flytta hem igen. Önskar, önskar, önskar..

Önskar även fortfarnade att jag får börja på FMG, någon hoppa av så lilla ja kan börja. Det närmsta ja kommer FMG på Haga är ju Körsången jag går på.. (Den, körsång, Psykologi och Gym & friskvård är de ända roliga lektionerna på hela skolan) Tur att jag har några ialla fall. hehe xD

Nä nu ska jag sätta igång med Geografi frågorna så får jag se om det blir någon mer uppdatering här på bloggen..

                                                                                 ~Peace~
Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0