Wow Verkligen, va intressant

Tjo, Igår var man o klättra med Hanna, Malin o Matilda, väldigt kul men vilka svåra banor det var. Men det var kul, följa John på klätterväg var också kul men lite små svårt. Efter klättringen åkte man till Wayen's Coffeé, satt o snacka där i någon timme om skola, folk, lärare, de sju dödssynderna och... Ja lite allt möjligt. Vilket var väldigt kul. Sen åkte man hem och fick höra att man var med på tv. Kanal Lokal, från premiären av Kråkfötter och krusiduller. Haha jag är personen i Brun jacka. Det är alltid kul att se sig själv på tv. Tror programmet går i repris på söndag, Om någon skulle vilja se mig. Oj vad själviskt det där lät, hehe aja det är ju inte ofta man är med på tv sådär.


Just det igår var man på, vad heter det? Bråviken, för det här Don't Drink and Drive vilket var kul, roligast var bilen som snurra runt och man fick krypa ut när den var upp och ner, det var intressant att prova att krocka med, man kände det verkligen även om det bara var en krock i 7km/h. bara och bara man ska vara glad att det inte händer när man är ute på vägarna, eller händer gör det ju men det har i alla fall inte hänt mig. Vilket jag är väldigt glad och tacksam över.


Idag har man varit på intro på Friskis & Svettis och i morgon ska man dit och skriva ett prov som jag missade förra veckan. Jag hoppas att historia läraren är sjuk i morgon för jag har inte läst på till provet om stormakter som är då... Oj, oj det är inte bra. Det måste man göra något åt. Hm, aja. Körde fotboll idag under idrotten, inte så kul men mitt lag eller laget jag var med i kom på delad plats med det gula laget, 14 poäng.  Trevlarns, sen var det dags för Psykologi, tycker läraren är lite konstig men det stämmer det han säger ändå. Hehe. Tråkigt nog, ny läxa och i morgon två prov, historia (vilket ja tror jag kanske missar lyckligtvis) och Gym & Friskvårds prov. Folk säger det är lätt men flumigt får se vad jag får för uppfattning om det. Nä nu ska man väl hitta på något annat än att sitta här framför datorn att tråka, Ska nog ge mig ut och ta lite bilder till Marilyn.


Vi håller på med " De 7 dödssynderna" Någon som har några kommentarer eller tips om vad man kan ta kort på till dem, säg gärna något då (eller ja lämna kommentar, vill någon diskutera det, lämna msn eller adda mig, [[email protected]] skulle hjälpa mycket om man fick veta vad andra tycker om det. ) Det var allt för nu...


~Peace~

Jonna<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0