Wow vad intressant,verkligen??=O

Hehe, har man gjort sen man senast skrev, klättrat, tränat. ihelgen flytta man hem och så träffa man Emma innan helgen under helgen så städa ja ordning mitt rum satt på skafferiet tre timmar o 30 minuter typ o snacka med massa folk från Hannas gamla klass o lite annat folk. Trevligt var det ju annars skulle man nog inte stannat tre timmar.. Var trött när jag kom hem sen. upptäckte även att mitt internet inte funkar hemma, Telia ska förhoppnings vis ordna det den här veckan så det funkar.. Hänt mer igår sov jag nästan hela dagen, låg o kolla på the Hills säsong 1 och halva säsong 2. Skönt att ta igen sig innan skolan sätter igång.

Ja, till idag då, vakna vart lite stressad eftersom väckar klockan inte ringde, turligt nog kom jag bara två - tre minuter sent. Hade Geografi A, satt och kolla på någon tråkig film om istiden. Zzz. men var tvungen efter som jag missa Geografin i Fredags, Mådde inte så bra den dagen. Nu har jag varit och snackat med SYO:n angående bytta bort Historian, Ser inte så ljust ut just nu men men jag hoppas fortfarnade.
Har faktiskt i Historia nu men är inte med, orkar inte med den där jobbiga läraren som inte lyssnar och Historia är ju såååååå ointressant. Kan inte fatta min kusin valde bort Engelska C mot Historia C, Himla Historienörd...

Nu var jag nog lite taskig, aja sry men det är ju faktiskt sant, Nää längtar till efter lunch o efter engelskan, snackar Shakespear där, O Romeo, Romeo, Where ful are di...hehe. vad strålar genom fönstret där?...Romeo och Julia, ...haha....och sen efter matten, som man inte fattar allt i fattar typ 2\3 just nu men hon ska ju gå igenom ngt mer idag så jag lär nog fatta mindre om jag inte kommer ihåg det från ettan. Men sen är Körsång,,Jippie. Roligaste lektionen på hela dagen hihi.

Imorgon är Det Marilyn, [http://www.marilyn.nu/] hehe emma ska med, det blir kul..=D ska vissa dej en roliga sak om jag kommer ihåg att ta med det...

Det var allt för nu....


                                                           ~Peace~

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0