Super intressant aha

Hjälp vad ska man göra....stack ifrån matten idag, orkade inte med mer idag...
Undra om jag har någon chans att komma in på FMG.. hoppas det så mycket...
va ja e hungrig, skippa visst lunchen idag bara för jag prata med SYO:n..

Grr..Varför svara aldrig min pappa på mina mail. det är jobbigt, undra om han kolla på min blogg..han vet att jag har en tror jag....hmm, ja har en stark aning om att jag har nämnt det.. skriver ett mail till och hoppas att jag får svar på det den här MÅNADEN i alla fall har ingen lust att vänta ett år till på svar...

Nä nu ska jag hem till mormor och käka och sen åker jag ner till stan o går på Marilyn men innan det ska jag köpa en stor godis påse så jag är redo för det är två avsnitt ikväll (säsongs avslutning) av Gilmore Girls,, ska bli kul att se och efter det är det SO YOU THINK YOU CAN DANCE. yeah en riktigt tv kväll blir det visst i kväll.

Nä nu kurrar magen så nu är det matdags....skriver i mörrn...

L,L&L    Jonna


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0