Jikes

Usch nysst haft Engleska, inte så jätte kul, vill bra komma bort från den här skolan, jag trivs inte längre.
ångrar mig så mycket att jag inte tänkte efter ordentligt innan jag bestämde Haga.
Varför kan jag inte tänka ordentligt??
Får nog vänta till nästa år och söka till Film & Musik då, Om ja då kommer in med betygen jag har.
Men vad ska jag göra tills dess??????
Hjälp har ingen aning men SYO:n kanske kan hjälpa mig med det.

Just det köket är snart klart. tror nog mamma och jag kan flytta hem på Torsdag.. Hoppas det orkar inte bo hos mormor längre, har bott är i 7 veckor nu, 7 Lååååååååånga veckor.... Och så är det Marliyn i kväll. DEt ska bli kul att träffa alla där man inte sätt på typ ett halv år..Får se vad som händer där.. SKa nog åka nero gå på stan en sväng efter skolan, Fick ju trots allt pengar kvar efter klippningen. Vilket är bra..

Om en stund börjar Matten, Usch orkar inte me matte men igår var lektionen rätt så okey, fick leka lite:P hehe. eller leka o leka, fick lära sig räkna matte på ett roligare sätt, Kan inte tro det men ekvationer vart lite roligare under den lektionen, specielt med för jag redan kan det man ska göra.. Hehe..

grrr.. vill hem nu o sen till stan...E så trött mormor höl mig vaken inatt med sitt Zzzzzzzzzzz o så kom ju Ester och väckte mig kl 8 i morse, jobbig när man inte börjar skolan förns elva, (fast jag hade ju klipp tid klockan 10 ida)
Aja ska väl gå och se om man kan inte Hanna...SKriver mer ikväll kanske...

Live,Laugh&Love
                                               <3Jonna<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0