Dags för röda mattan?!?!

Tjo, var på premiär igår, premiären för kråkfötter o krusiduller på Skandia teatern, undra om man är med på kanal lokal. De var nämligen där o filma... hehe, får väl se. Väl det bra var det, de gjorde en as bra parodi på melodifestivalen. HAHA, skit bra. Fast andra akten var nog bäst, favoriten var ändå när, han hade klätt ut sig till engelsk präst och en senil gammal kvinna skulle översätta. Haha kanon speciellt översättningen på Halleluja = Han handlar på Lidl. Det var grymt bra. Man skratta så mycket så man börja gråta. "Halleluja = Jag tror de har förstrår nu" haha, han kom av sig lite där. Tss. "Han handlar på Lidl" bästa kommentaren på hela kvällen.  Hehe men när hon sjöng. Vad heter låten, "Never go, Never stop." jag vet inte men hon var kanon bra. (inte världens bästa bilder, allt är taget med mobilkameran som är bäst om man ska fota utomhus.) Här är några fler bilder, kolla om ni känner igen några kändisar: alla fyra Sara Leander (eller vad hon hete)Hehe de sjöng en Eminen låt (typ) kan ska roligt. Här är lite andra bilder:

Jag det var bilderna kanske tycker upp flera bilder på min bilddagbok [opaopa.bilddagboken.se] Kolla in och lämna KOMMENTARER.


That's for now...

Live,Laugh&Love
                                         <3Jonna<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0