With Friends Like These.....

Usch vilken hemsk dag det här känns som det har varit...För sov mig i morse, märkte mer o  mer att Hanna helt inte snackar med mig längre, vad sjutton har hänt med dej egentligen? och usch va trött ja är på vissa i klassen som bara nästan vägrar att prata med en, kul att Malin, Johanna, Klara o Fredrika finns i klassen annars hade man väl ingen att prata med.. skulle vara kul om de i klassen faktiskt vill stanna till och prata lite ibland..men nu orkar jag inte älta mer om det, nu måste jag plugga inför geografi A och psykologi A proven som är imorgon eftermiddag.
Hoppas det går bra, det gör det nog om jag sätter mig och pluggar...

så det ska ja göra nu....

Peace yall
Jonna

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0