Plugga eller var Social?? Det är frågan!?!

Ja vilken dag det här har varit och den är inte slut än, vakna klockan sex i morse, gick upp gjorde mig i ordning stack till skolan hade gym o friskvård, körde vollyboll i idrottshallen, kul hamna för en gångs skull i ett bra lag men det tråkiga var att min lins gick sönder så jag såg dubbelt, hade lite svårt att reagera när bollen kom mot mig visste inte riktigt vilken jag skulle slå:S aja sådan händer fick gå med glasögon tills skoldagen var slut, men efter vollybollen var det matte B, räkna faktiskt kanske mycket, bra jobbat av mig tyckte jag, hade lite kul med för Malin, Klara, Fredrika, Jag och Joel som satt på rad hade alla grå tröjor och Svarta byxor, vet inte riktigt varför det var så kul men det var det ialla fall.. Hehe.. Sen var det idrott och hälsa, hade styrka och kondition, min kropp orkade inte med armhävningarna men men jag orka allt annat, hehe kul med idrott sen var det lunch. Sen det skrämmande psykologi provet, närå så skrämmande var det inte det var istort sätt bara att Brainstorma sig i genom det, så det känns som det gick rätt så bra, slapp Geografi provet men får göra det i morgon i stället.. har även en Historia uppsats att skriva klart tills imorgon med, lyckligt vis är den halv färdig så jag hinner nog klart med det i morgon, har ju ingen gym o friskvård i morgon så jag kan ju alltid jobba klart med det då... Efter skolan träffa jag Joel, kul hörde att hans projektarbete gick väldigt bra, mexico nästa då...Hehe aja efter det stack  jag och klättra med Mathilda, klara mina två mål jag hade men nu har jag oxå fått två nya att klara nästa gång jag sticket dit. Kom också på att jag skulle vilja lära mig teckenspråk, kan säga lite saker nu, som typ jag är ledsen, jag älskar dig, ketchup, senap, lampa, heter, brunetter har roligare.. hehe alltid bra att kunna och lite annat..Ska höra i morgon med Syo:n om man inte kunde ta det som någonslags extra kurs för jag vill har Gym o Friskvård på iv.. Men men får höra vad hon säger i morgon. teckenspråk (lampa) säg inte det till någon som inte fattar att det är teckenspråk, kan missuppfattas. okej nu vet ja inte vad jag ska skriva mer så nu ska jag sticka och plugga Geografi, Endogena och Exogena krafter...yey=/....

Live,Laugh&Love

<3Jonna<3


[opaopa.bilddagboken.se]

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0