Örrrk..Grrr...Brrr

Usch vilket tråk humör jag är på. trött, sjuk har feber idag, inte jätte hög som tur är men feber är det ändå så ja kan inte säga att jag är afebril. urk ska till tandläkaren i morgon med, måste gå kan inte bytta tid bara för det har med  min tandställning att göra. usch fryser gör ja med kanske skulle gå och göra mig en kopp te.

Mamma är inte hemma så ja måste sitta vaken o ta emot gårskarln, Elliert ir va han heter, så han kan sätta dit nya kontakter i hallen, sticker ut sladdar lite varstans. Missar Marilyn och utställningen idag.. tråk... om man kunde bli av med febern ialla fall så mådde man ju lite bättre. hoppas ja inte har någon i morgon när jag ska till tandis.

mmm nu var jag sugen på choklad,himla marabo reklam, sitter och ser på ja, jag vet inte va ja ser sitter o shiftar reklam var femte minut eller något. det är ju bara strunt på tv, tills i kväll när finalen av So you think you can dance är. undra vem som vinner... nä nu ska ja gå ut i köket o ta mig en kopp varmt citron te...

xoxo

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0