J***a Svenska / Engelska lärare

Hur  kan hon bra stå där vi dörren o vinka mot dörren o säga hej då.
visst jag hade inte gjort läxan men till mitt försvar var ja sjuk hela förra veckan o fick inte reda på läxan förens i
måndags eftermiddag men den dagen han ja inte jobba me det ja skulle för ja sluta väldigt sent den dagen sen i går då, var det skola, sen marilyn o sen satt ja o läste på lite men ja kan inte memorera hur mycket som helst på en kväll ja behöver fler dagarn, jag visste ju inte vem ja skulle vara förens i måndags o nu när ja säger ärligt att ja inte kunnat står hon o viftar med handen mot dörren o säger hej då, sen tyckte ja hon sa : "jag vill inte ha dig här," men kan hört fel..jävla lärar helvete, ursäkta mig men jag är riktigt arg ¨på henne för hon har reta upp mig hela veckan, i måndags var dt under engelskan, jag hörde hon prata om utvecklingssamtal o kom på att ja skulle ha ett med min mentor så  jag tänkte bäst jag skriver upp dt i min mobil kalender så den kan säga åt mig att säga till mamma, samtidigt fråga hon om vi gjort det vi skulle, ja räckte givetvis upp handen för jag hade gjort det så säger kärringen, ska du säga som sitter o skriver sms, sen i tisdags under mentors tiden (hon är min andra mentor='(. )så satt hon själv o skicka sms när karriärvägledaren stod o prata om dt här om högskolan ändras 2010. det tyckte jag var väldigt elakt.  jag hatar henne, jag hatar henne, jag hatar henne.... Hon kan dra åt ******** den kärringen....

Ska bli skönt  att få klättra ikväll i alla fall, me mathilda o malin. kul kul....

det var allt för nu....Peace

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0