ett hjärtas illusion<3

åkte till onoff idag med min trasiga hårddisk, kom ut med en ny så ingen musik, inga gamla bilder, inga musikvideor allt e bort. grrr. min gamla vanliga otur. men en ny e bra endå.. efter det köpte ja nya ljus, fry block ljus, två vita o två blåa, sen några mindre i färgerna vit,blått och grönt, vart jätte fint i mitt rum.
Käka på McDonalds idag med, tack vare kussen fick man x-tra pomme o hamburgare +  en mjukglass.. tack för att du jobbar där, alltid trevligt med gratis extra mat xD hehe. kolla in bilder på bilddagboken [opaopa.bilddagboken.se]. Nä nu ska ja sätta mig och se på film, sen är säng dags ska träna mkt i morgon först klättring, senare gymmet och som avslut yoga, som min gympa lärare håller. hehe kul att träffa läraren på helgen. XP.. tss, aja ska gå nu..Peace out...

<3Jonna<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0