-A Change of Plans

Vilken dag, kom försent till Geografin i morse, men Johan verkade inte bry sig så mycket om det, skönt det.
Sen var det historia, snart klar med min uppsats har bara diskussion o sammanfattning kvar, bra det eftersom det ska vara klart på fredag. Sen var det lunch och efter lunchen, överraskning, prov i engelska, helt oförberet men men det gick nog relativt bra utan att pluggat något till det. Hoppas jag får godkänt i alla fall. Sen var det Tandläkaren, det gick rätt så snabbt så jag gick upp och köpte toning på stan, ett svart linne och en vit halsduk. sen fick man stå och vänta 20 minuter på att spårvagnen skulle komma, mycket fel på trean nu senaste tiden, skumt. aja sen satt ja och prata men Johanna, Malin och Markus medans vi tjejer satt och vänta på att körsången skulle börja, var lite roligt snack=P hehe... Sen åkte jag ner till stan igen för att träffa Maria, vi stack til gymmet och träna. sen gjorde vi upp ett slags tränings schema vi ska följa varje vecka, eller försöka i alla fall. Man kan ju hoppas att det funkar. Sen var det bara att åka hem och fixa håret, så imorgon ser ja lite annorlunda ut, ni som läser det här får en liten förvarning om vad som väntas, fast Johanna och Malin vet redan:P haha. Nu satt ja mig och kolla lite på Marilyns hemsida och hitta min första del av en novell jag skriver publicerad på hemsidan[http://www.marilyn.nu/ArticlePages/200710/04/20071004114521_-Alla_anvandare-936/20071004114521_-Alla_anvandare-936.dbp.asp] klicka på länken och läs den vet ja, håller på med andra delen, lämna gärna kommentarer med lite förslag om vad som mer kan hända. Behöver lite mer insperation, första insperationen fick jag från Shakespears lektionerna under engelskan. men som sagt lämna gärna insperation och förslag på fortsättning.

Aja nu ska man väl kanske förbereda sig lite för vad mer som händer i veckan: imorgon börjar jag 11.10, skönt sovmorgon, mentorstid, engleska, lunch o sen matte. Sen ska man ner till stan och träffa Maria, dags för gymmet igen, Sen ska jag träffa Emma och sen ska vi gå till Marilyn. Efter det är det väl bara hem och plugga.
På Onsdag ska man väl plugga inför psykologi provet och Geografi provet som är på Torsdag.
På Torsdag, Vollyboll (gym o friskvård) på morgonen, matte sen och efter det idrott och hälsa A, lunch sen psykologi prov och efter det Geografi prov. Sen efter skolan dags för klättring, längtar längtar. Utmanar nog Mathilda på min väg, men hon lär nog inte göra det förens jag klarar hennes. hehe. Sen är det Fredag och helg igen, då ska man ha Geografi och Historia sen slutar man, 12.30 skönt skönt, sen kanske man ska ner till gymmet och träffa maria som man brukar göra på Fredagar, Under helgen har jag inget planerat en så länge men man vet aldrig vad som tycker upp och sen är det lov, vill åka till åland men ingen annan som vill =( tråk tråk. Längtar till jul då ska man åka bort på spa-weekend igen. åker den 23/12 och kommer hem den 26/12 blir borta hela julen. ska bli så kul. Lääängtar verkligen.

okej: Quote of the day: "You have to know your heart first. Then you can risk breaking it."

Aja det var väl det jag vill skriva och berätta kommer inte på så mycket mer just nu i alla fall.Vill se Saw 4 längtar till premiären på den, älskar de filmerna,, eller tvåan i alla fall den är bäst sen kommer trean och sist ettan..

"All around me are
all of your hearts
I still don't know how you got me
through the bad parts

Then you tell me
that even Angels fall
Sometimes when it's quiet...
I can hear you call

When I think of your smile...
You Make Me Home
It could be a million miles
still You Make me Home

By the sound of your voice
You make me home"



---------------------------------------------------------------------

image34
Sugen


Live,Laugh&Love
<3Jonna<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0