Time For Big Changes

vad har man gjort sen sist man uppdatera då? hmm, i fredags kom man tio minutre sent till Geografin, tror inte johan märkte ngt, haha fick också reda på hur proven gick, trodde ja skulle få ig men suprise, VG, vart riktigt glad. =D sen var dt historia redovisningar, Jontes var ju bäst, men det var väl för han spela musik. musik är livet=P det går inte att leva utan musik sen var det gym o friskvård, hade power pilates, kul men fick träningsvärk dagen efter, ajaj...Sen hoppar vi till idag, orkar inte pladdra på om helgen, var iaf o klättra idag, skoj, klara gula, oranga och röda. på neder våningen de som går 15 meter upp, skit kul sen klara man ju ngra av de mindre väggarna på ovanvåningen, oxå kul.  Sen åkte man hem och träffa Kajza, kul och sitta och prata med henne en stund. hon snackar på iaf till skillnad mot andra. nämner inga namn.

Veckan som kommer då, imorgon ska ja till skolan som vanligt, usch, sen ska jag åka o träna me maria, kanske ska ta mig ut till jysk o kolla på ett skrivbord, ska nämligen göra om i mitt rum, därav rubriken, dags att ändra. på tisdag, skola två lektioner, skönt, sen kanske man ska till gymmet igen, o efter det får man väl se om man ska till marilyn. onsdag, skola sen tror ja inte ja har ngt in planerat blir väl ¨åka o kolla på möbler. på torsdag, skola, träning o matte, hehe skön dag, sen åka o klättra. yey, fredag skola sen har ja inte hunnit planera längre...tar det som det kommer.

åh, ja vill åka o kolla på möbler till mitt rum, vill måla om mina garderober med. nae ska sluta gnälla om dt nu kan gnälla om att ja inte är klara med engelska boken en, ska ha prov på den i morgon, kommer gå skit, funderar på att hoppa över lektionen, får höra med Kajsa. läraren, om man ska gå på lektionen eller göra ngt annat nyttigt istället. usch o fy på mig att ja aldrig gör saker i tid, skäms  lite :S måste verkligen bättra mig, men ja e så himla skoltrött, undra hur matte provet gick i fredags får nog tillbaka det i morgon, usch vet inte om ja vill veta, det känns inte som dt gick så bra...usch vill ha musik, den enda roliga lektionen på hela måndagen, önskar bara att musikläraren var lite bättre, men, men. man tager vad man haver eller hur ordspråket är....

Nää nu ska ja väl gå göra något annat eller så blir det väl bdb. aja..

Live,Laugh&Love
<3JonnaNilsson<3


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0