Nu skiter jag i det här och drar till Australien.

Tjo, eller något. var ett tag sen man uppdatera, hänt, haft lov, gjort? hängt me kompisar, vilat upp sig inför skolan igen, köpt Boston Legal säsong 3, jätte glad över det, vet larvig men ja älskar Boston Legal. men vidare, har också köpt två filmer, just my luch och John Tucker must die, den var verkligen bra sett den tre gånger redan. hehe. skolan idag då, en  lektion typ, Mentorstid, fika och sitta och snacka värsta softa, sen hem och då träffa jag Sanna och lilla Jacob, vad stor han har blivit. Efter det var det hem och på börja svenska läxan, gjorde inte så mycke, ajaj på mig får göra det när ja har bloggat klart, men efter det åkte jag och klättra me Malin och Mathilda. Det var kul specielt för det var en vis person där idag:P hehe och så fick ja reda på en väldigt spännande sak som fick mig att säga, OMG upprepate gånger. Ska inte avslöja något än...Det får vänta om man nu får avslöja det. En liten hemlis en så länge. haha. Ja, vad ska man mer skriva, ska på Teater på Torsdag, skulle vara kul om lilla Emson ville följa med, för ja den andra personen är ju inget roligt att prata med längre. Mupp på den personen.

Ja vad ska man mer skiva, har inte så mycket mer att säga, prata under klättringen, kolla in min bilddagbok [Theheartoflife.bilddagboken.se] klicka och kolla, kommentera gärna om du har bdb. just det kan nämna att om någon har någon intressant tanke angående drömmar får du gärna lämna en kommentar och säga den, behöver insperation för min novell om drömmar. tack om du gör det=)


Ja det var väl det nu ska jag sätta mig med svenskan och förhoppningsvis hinna med lite matte, har ju prov på Torsdag, tror jag, inte säker. oj det är inte så bra, aja får fråga i morgon, nu ska sticka.

~Peace~


<3JonnaNilsson<3



Ordspråk: "Om du går mycket skall du köpa skor på förmiddagen"  Ruth Gottberg =)

Var bara tvungen att skriva det för jag är skomänniska:P hehe

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0