Sucky

Blää, vilken dag. Mådde pyton när jag vakna i morse.
Urk, Hoppas jag mår bättre i morgon.
Gjort idag? Slappat fram för tv:n och varit en sväng hos Ampen. =D (Tog hål i öronen)
För tredje gången dock. Hoppas det funkar den här gången, annars ger jag upp.

Nää är trött så ska lägga mig och se Ghost Whisperer.=P

xoxo Whitney<3

Or am I standing still?
Beneath the darkened sky
Or am I standing still?
With the scenery flying by
Or am I standing still?
Out of the corner of my eye
Was that you that passed me by?


Do you need me like I need you to?
Do you want me like I want you?
Or are you passing me by?
Or am I standing still?

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0