Sommar väder=D

Yey, vad skönt med fint väder,,inge regn än så länge.
Har nyss haft idrott och hälsa, fick gå en 40 minuters promenad bara för jag inte är frisk än så nu sitter jag här och väntar på att engelskan ska börja. Blä har glömt och gjort läxan med för den delen. Shit också. Får göra den tills i morgon. Men i alla fall, har haft Tyska Nationella idag, Sprechen, Gick rätt så bra men jag vet inte riktigt vad jag har sagt =S ( det kan inte vara så bra) hoppas jag blir godkänd i alla fall. Så nu är det bara ett nationella kvar i tyska, Hören, och det ska jag göra på Måndag, tillsammans med ett annat prov i Naturkunskap men det är nog rätt så lätt, känner att jag kan mycket om det Genetik nu. =)
Ska man göra idag då? Hmm, ska nog ner på stan en sväng först och sen träffa en gamal klasskamrat som man inte sätt på as länge, ska bli kul=)

Nä ska väl gå till lektion snart då... Ha det bra.

xoxo Whitney<3

Who can turn the world on with her smile
who can take a nothing day and suddenly make it all seem worthwhile
well, it's you girl and you know it
Love is all around, no need to waste it
you can have the town, why don't you take it
you're gonna make it after all
you're gonna make it after all

(En favorit låt)

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0