Sjuk=S

Blää mår as dåligt, varit hos läkaren, vet att något är fel ska tillbaka ditt i morgon...

Nationella i Matematik A Del 2 gick rätt så bra, tyckte det var lättare än vad jag trodde det skulle vara.
Kul på naturen idag då =/ ha fick labba massor så nu har man massa labrapportet att skriva, längtar tills nästa vecka, önska bara den kunde börja på tisdagen så jag slipper proven på måndag. På tisdag är det ju utflykt med Naturgänget och på Onsdag är det Stockholmsresan.. Yey stockholm, hoppas man hinner gå och shoppa lite ;-)
Och sen torsdag och fredag ledig.. YEY.. Efter skolan var det kul att vara med Joel har inte hunnit träffat och snackat med honom på ett tag så det var trevligt. =P

Nä nu borde man väl sätta sig och plugga men jag orkar inte ska nog lata mig med en bra film.. Jag är ju trots allt fortfarande sjuk =( (Blodbrist) Får se om det är något mer fel på mig i morgon.. Aja ska lata mig med en Komedi film nu..Ciao

xoxo Wihtney<3

When I fall in love
It will be forever
Or I never fall
In love

In a restless world
Like this is
Love is ended before it's begun
And too many moonlight kisses
Seem to melt in the warmth of the sun

When I give my heart
It will be completely
Or I'll never give
My heart

And the moment I can feel that
You feel that way too
When I give my heart
To you.

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0