*Samtalet*

Blää Tyska Nationella gick sådär idag, det var ju svårare en jag trodde, plus att jag har fått reda på att vi har Matte nationella på fredag med så nu ser prov veckan ut så här:

Måndag: Tyska nationella, Lessen & Schriben
Tisdag: Matematik nationella A Kursen Del 2
Onsdag:  Inget tack lov (en så länge iaf =S)
Torsdag: Tyska nationella, Sprechen
Fredag: Matematik nationella A Kursen Del 1

Nästa vecka ser inte så mycket bättre ut den heller men lite tack vara kristi himmelsfräd:

Måndag: Tyska nationella, Hören. Matematik Prov, Naturkunskaps prov om Genetik (skule varit i morgon egentligen)
Tisdag: utflykt med natur gänget tror jag eller så är det nästa vecka =O
Onsdag: Stockholmsresa
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig

Så den är rätt så soft en då fast tre prov på samma dag, hoppas bara jag inte behöver göra dataprovet då med =S
Men en glad nyhet är att jag fick lite över godkänt på matte provet jag skrev förra Torsdagen, trodde jag skulle få sämre för jag inte hunnit pluggat och för jag var sjuk, men det gick ju bra i alla fall. Så nu är det bra Matte nationella att oroa sig för men som någon stor person sagt: "Hoppas på det bästa men förbered dig på det värsta." Det var bra sagt. xD Ja vad mer kan man säga om dagen, jo efter skolan så gick ja till mormor,  trevligt och fick mysa lite me Esterpester. haha, Ny tvättad katt är inte den snällaste. Ja det var allt jag kommer ihåg just nu..

Ha det bra där ut och "Dream like were gona live forever and live like you could die tomorrow."

xoxo Whitney <3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0