"Katten På Taket" - Teorin

Hey, Jag kan snabbt säga att jag tror matte provet jag gjorde i fredags gick bra men hur bra vet ja inte än.

Just nu sitter jag framför datorn och fortfarnde inte  känner mig frisk, funderar på att bara gå och skriva nationella men så tänker jag, ja kan ju missa massa annan viktig info om ja inte går. Blä, hatar när jag är sjuk. Och så hatar jag att vi ska ha två Nationella Prov i TYSKA,  Lesen und schriben tror jag det är.  Och sen i morgon är det Nationella prov Matematik A och plus att jag har ett Naturkunskaps prov om Gentekning med. Och sen har man ju ett till Nationellt prov  i Tyska på torsdag som jag tror är sprechen. Och just det ska ha ett Datakunskaps prov någon dag med.. Det här blir ju fyra prov på rad.. Blä just nu vill jag vara "katten på taket"..("Katten på taket"- Teorin är ett gamalt skämt, förklara med någon annan gång), 

Nä då ska man väl gå och göra sig i ordning inför skolan...

TTYL                                 xoxo Whitney<3

I know what I must do
There's no guarantee that it'll be easy
But I know that it'll be fulfilling
And it's time for me to show and prove

It's ok not to know
Exploration is how we grow

It's ok to not have the answer
Because sometimes it's the question that matters

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0