Julafton igen och igen

Tjo, det var några dagar sen sist man blogg så här kommer en update=P
I Tisdags var jag med Naturgänget i Södertälje på Tom tit, var rätt så kul (Rotorn var ju roligast)
Hehe fick några minnen där ifrån.=P Sen igår var jag i Stockholm med alla ns elever, det var kul, eller muset och riskdagen var väl inte så roligt, men av dom två var riksdagen roligast, men det var mest för vi retades lite=P haha
Sen var ju det roligast att gå och SHOPPA =D Kan inte glömma killen med guldigt ansiktet, snygg pose han gjorde för dig Maria XD haha.

Vad har man gjort idag då, sovit länge kan jag ju lätt säga, sen har jag varit på Onoff och fått en ny dator, äntligen=D yey, Tackar för den. Sen har man väl inte gjort så mycket mer idag, mest slappat, hälsat på mormor. Aa det var nog allt. Nä ska sätta mig och se klart Ghost Whisperer.

xoxo Whitney<3

If you're felling crazy,
Wanna go and have some fun
Hich a ride and take the chance
And I will join you, hon'
And you know you should
Be hanging with a girl like me
Take a break and come
And see me down Lucy Street

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0