HEY ALL

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.

1. Hur mår du idag?
Whats good for me

2. Kommer du komma långt i livet?
Hips don't lie

3. Hur ser dina vänner dig? 
I want you to want me

4. Kommer du gifta dig? 
Because of you

5. Vad är ditt livs themesong? 
It?s beginning to look alot like christmas

6. Vad e din livshistoria?
Jump

7. Hur är skolan för dig? 
i just can?t live a lie

8. Hur kan du komma framåt i livet? 
Double up

9. Hur kommer imorgon vara? 
Everybody crazy

10. Vad är det bästa med dina vänner? 
You make me home

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
i can?t stop loving you

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Get your number xD

13. Hur är det med ditt liv?
Mama, I am a big girl now

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Girl in the band

15. Hur ser världen på dig?
Be good to me

16. Kommer du ha ett lyckigt liv?
I can't help myself

17. Vad tycker dina vänner om dig? 
 Pumpin' Up the Party

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
That was then

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Don't touch it

20. Hur kan jag göra mig själv glad? 
 One way or another

21. Kommer jag nånsin ha barn?

Hot Stuff
 
22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av? 
 My Hero

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
 La dolce vita

24. Vad är några tips till mig?

Speak
 
25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
Summertime

26. Vad är min danssång?
Sunday paper


Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0