Haha vilket skämt

Aa vad har man gjort förste maj då? Typ inget är sjuk=( blää men jag stack endå i väg o kolla på motorcyklarna o bilarna men en sak måste jag säga...Vilken larvig epatraktor, kom igen det var totalt en tjejbil (hel rosa), stackars Tobias.
Motorcyklarna var ju det enda roliga att titta på resten var ju nästan bara skräp..

Aja men det fick ju dagan att gå, o så är det skola i morgon hoppas ja känner mig bättre annars får jag väl stanna hemma..Inte för det är något fel med det men har varit sjuk och hemma i fyra dagar nu..urk.

Det var allt...TTYL..

xoxo Whitney<3

I say to myself
Self, Why are you awake again? It's one a.m.
Standing with the fridge wide open, staring
Such a sight, florescent light
The stars are bright
Might make a wish, if I believed in that shit but
As it is, I might watch TV
Cause it's nice to see people more messed up than me
I say to myself, as I smile at the wall, just let myself fall

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0