Hmm

Kommer det någonsin att bli normalt här, eller ska det alltid vara upp o ner?

*Saknar svaren från dej* Jag vet inte om du läser det här men gör du det Pappa får du gärna
svara på mina mail. Jag vill gärna ha svar på mina frågor o så vill ja träffa dig.
Jag vill veta vem du är, jag är trött på att inte veta.

Jag önskar att någon kunnde rädda mig här i från ett tag. orkar fan inte med allt som händer just nu.
Det är för mycket på en gång.

*Väntar fortfarnade*

I'll keep on rolling down this road
But I've got a bad, bad feeling
It's gonna take a long time to love
It's gonna take a lot to hold on
It's gonna be a long way to happy, yeah
Left in the pieces that you broke me into
Torn apart but now I've got to
Keep on rolling like a stone
Cause it's gonna be a long long way to happy


Long way to happy - Pink

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0