opaopa.bilddagboken.se------Kolla in den

Hehe ja, hänt idag. vakna klockan 8 för jag var tvungen att gå till läkaren och ta nya prover..Gillar inte o ta blod prov
Usch, efter det gick jag till mormor och fika med henne och Gittan, Sen åkte jag till maxi och shoppa lite, köpte en ny scarf, den är vit med döskallar på. Jätte snygg tycker jag iaf..Sen gick jag och köpte lite mat på McDonals, Fick bli skräp mat fast så onyttig är jag ändå inte, jag äter bara fiskburgaren som råkar vara jätte god...Efter det gjorde jag i ordning min skogarderob upptäckte att jag har typ 28 par skor..oj då kanske ska korta ner på mina skoköp....Ja efter det tog ja dt bara lungt..Eller aa jag satt och halv sov framför tv:n till Beyond the Break börja..
Väldigt bra avsnitt idag..Ja sen ladda jag upp lite bilder på bilddagboken och nu sitter jag här och bloggar lite..Ska snart krypa till kojs. Ska ner en sväng till stan i morgon och träna med Maria..Funderar på om man ska vara nyttig och gå eller cykla ner istället för att ta Bussen..Aja får se hur det blir..Ska krypa till kojs nu är väldigt trött..Hoppas inte han som kommer med NT väcker mig igen..Grr han måste sluta hoppa i trappen..Aja..

~Peace~

PS. En bra låt: Cannonball med Damien Rice, jätte fin text o melodie.DS

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0