Jaa. Inte så super intressant blogg direkt.

igår såg man på den efterlängtade filmen Saw III, Vad bra den va, älskar verkligen alla filmer men favoriten är nog ändå fortfarnade 2:an. Såg även Teaching Mrs.Tingel, med Barry Watson, Vad bra den är..Emson du vet nog vilken scen ja gillar i den=P haha. Köpte faktiskt den o fem filmer till för bara 99:- billigt o bra tyckte ja.
jag köpte den, The Talented Mr.Ripley, Campfire Tales, The Dead Zone, Halloween H20 och Since You´ve Been Gone.

Hänt ida?

Ja, jag har varit på stan o slösat pengar, Ja köpte tre örhängen, lite kläder;  en t-shirt, en tjockare tröja och ett linne, köpte även ett par söta blåvita skor.  Har några bilder på dt i min bilddagbok, www.opaopa.bilddagboken.se
lämna gärna kommentare o kolla in min blogg på Xanga.com, http://www.xanga.com/one_and_only_Jonna

                                                                                    -Peace-

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0