"Lifes moves pretty fast. If you don´t stop and look around once in awhile, you could miss it."

oj dt var ett tag sen jag uppdatera ordentligt här, så ja kände att ja kanske borde upptadera mig sen sist, det som har hänt sist är endå inte så jätte mycket vilket är en av orsakerna ja inte orkat uppdatera MEN, det ja gjort i veckan är följande; i måndags var ja i skolan, som vanlig hehe, sen efter åkte jag hem till Emma för att hjäpa henne med matten, lärde henne potenser, bra jobbat=P hehe, sen spela vi gutiar hero 3 eller va det heter:P kul men inte bra om man kör det för länge, hjärnan blir visst lite konstig efter ett par timmar framför det spelet. haha. Tisdags mådde ja inget bra, sjuk host host, inte bra, fortsatte så resten utav veckan typ, veckan är ju inte slut en=P mår i alla fall bättre idag=D entligen kanske man kan hålla sig frisk, om bara halsen blir bra oxå=/ grr hatar vintern ibörjan blir alltid sjuk..örk. sen i veckan igår rättare sagt hade man nationella matte B prov i fyra timmar, utav de timmarna satt jag tre timmar och 45 minuter. hoppas det gick bra. tror det men man vet aldrig.

aja just nu sitter jag och funderar på om man skulle ta en sväng ner till stan eller om man ska vänta tills i morgon, aja får se hur det blir med den saken. nu är det bara två veckor kvar utav skolan skönt, slutar på fredag v.51 sen åker man bort på söndagen, längtar längtar. kommer hem efter jul=D hehe. så nu är det och göra klart det man håller på med i skolan, kanske borde börja på Psykologi grejen, och kanske borde man öva in stegen till mitt, Fredrikas och Claras arobics pass som ska redovisas på torsdag:P hehe ska bli kul och se om man kan lära de andra i klassen vissa rörelser, satt i torsdags och kolla på, hehe kul. man såg helt klart att killar inte kan lära sig korigrafi, (shit kan inte stava till det men iaf) de kunde knappt lära sig rörelserna haha, skoj att se det:P specielt när tjejerna lär sig snabbt=)

på tal om min rubrik : "Lifes moves pretty fast. If you don´t stop and look around once in awhile, you could miss it." så är det sant just nu om ja stannar till och kollar så trivs jag väldigt bra med mitt liv precis som det är just nu, vill inte ändra på något. än så länge:P hehe nä men livet är bra, bara man stannar till och verkligen tittar på det som finns runt om än, så kan inte livet bli så jätte mycket bättre. aja nu ska ja sätta mig och lyssna på John Mayers nya singel Say, kanon bra låt. älskar alla hans låtar.

uppdaterar någon gång nästa vecka=p

Live,Laugh&Love

<3JonnaNilsson<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0