Let's keep notes on who pisses us of.

Grr vad jag är arg på matte läraren, för mig är det inte okey.. se här, igår hade hon rättat allas matte prov (nationella) utom mitt, johannas o två till. så låter hon alla andra veta, de får gå ut en och en. sen kommer hon in när alla har fått veta o säger till tre, (nämner inga namn) ska vi gå igenom målen så vi ser vad som måste göras, ir liknande jag citar inte exakt där. men då visste ju alla att dom tre inte hade klarat det, o idag fortfarande inte rättat våra fyra prov, kom igen hur lång tid tar det o så när man frågar svarar hon, citat "jag har oxå bara 24 timmar om dygnet" men hallå hur lång tid tar det att rätt fyra prov, tänk om någon utav oss inte klara det så vi måste komp.. när ska vi göra det då? nästa termin, bäst för henne att jag får reda på det den här veckan annars går ja till rektorn och klagar för jag tycker inte att det ska vara så här. visst ja är glad att hon tror att ja ska klara det men jag vill gärna veta för allt har inte gått så bra under den här kursen ja är nervös över att ja inte ska ha klarat det. fan bäst för henne att hon rättar det till på torsdag för då vilja fan veta. ursäkta mitt språk men jag blir arg över det här. och så imorgon då! blir det någon Svenska eller??? om inte har man sov morgon till 14 annars så jar man håll i typ fyra timmar, men det gör inte så jätte mycket för vi måste träna på dansen till idrott och hälsa, så den sitter när den ska redovisas på torsdag. Lucia på torsdag, först blir dt luciatåg, o sen fika, sen mattelektion, göra typ inget:P hehe sen idrott. sen efter det blir det förmodligen åka o klättra..älskar att klättra. men tillbaka till idag, ska åka till marilyn om en timme, var ett tag sen man var där, har varit så upptagen med skolgrejer o annat. sen efter det ska man träffa Maria o gå till gymmet en sväng.

Just det har fått en julklapp utav mormor idag, en svart läcker kappa. skit snygg, ska nog ha den på mig o morgon=P hehe. tack för julklappen, den bästa. åh nästa söndag åker jag bort. längtar såååå mycket. ska bli så skönt ingen mer skola förens nästa år. kan man bli ´gladare över det eller. hehe. så nästa vecka ska man tydligen repa i kyrkan så då missar man matten o kanske idrotten med, har för mig det var mellan 10 och 12, kul kul, älskar att sjunga..lalalala...(L)...låtarna man ska sjunga är, Tänt ett ljus, Last Christmas och tomte låten (kommer ej ihåg va den heter, hehe)

Psykologi i morgon, hehe undra vad som händer då ?=P

nä men ska sluta skriva nu, ska sticka o packa min tränings väska..upptaderar kanske senare i veckan..

Tjoflöjt

<3Jonna<3

"Tänd ett ljus och låt det brinna,
Låt aldrig hoppet försvinna,
Det mörkt nu men det blir ljusare igen.

Tänd ett ljust för allt du tror på,
För den här planeten vi bor på.

Tänd ett ljust.
För jordens barn."

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0