"Know what's weird? Day by day, nothing seems to change, but pretty soon, everything is different."

Tjo, då var det Jullov, tänkte upptadera mig lite innan jag åkte iväg på spa=D
 börjar från o med torsdagen, sist skrev ja ju att jag hade varit på stan me Mathila o skulle till klättringen.
hehe på klättring händer det mest irriterande jag varit med om, dt fastna verkligen på gärnan: "Tittut"
vad säger man till någon som säger tittut, jag tänker nog inte gå in allt för mycket på det men det är en kille där som..ja i alla fall det var han som kom förbi oss när vi skulle gå ner från övervåningen och han sa Tittut, vad säger man, allså shit va vi störde oss på det, ja tror vi snacka om tittut i typ 20 minuter efter. det var verkligen hel skumt. och just det Mathilda fick visst reda på min lilla hemlighet, Schhhh..bäst för dig att du inte säger något.

Sen i Fredags, igår, var det julavslutning, skoj men fick en liten överraskning när man fick veta att kören,som ja e me i skulle sjunga Stilla natt, det gick bra men oj oj hade svårt med texten i vers två. haha men ja tror ingen märkte det. men de andra låtarna gick rätt så bra förutom last christmas i början då, inte visste vi att vi skulle börja sjung på direkten. men det var ett bra slut på den. sen hade man ju alla andra som sjöng väldigt bra, Jolin, Markus, Simon, folk från florist, väldigt bra lät det=D Sen på fredag kvällen vart det en filmnatt, vart film enda tills klockan fyra på morgonen, fatta inte att ja orka hålla mig vaken så länge o sen faktiskt orka upp klockan tio på morgonen samma dag, sov ju typ bara sex timmar, men filmerna va bra, några av dem var, Bad Santa, She's the man, Confession, Saw 2, väldigt bra filmer men Saw 2 e fan bäst. haha.

Idag, har ja typ slappat bort halva dagen, imorgon så åker man ju bort på spa, kommer inte hem förens på onsdag tror ja, skönt, vara borta hela julen=D måste nämna en kanon bra låt: Bleeding love. gu vilken fin låt. luv it. men nu måste ja dra och packa inför morgonen, får se om ja orkar skriva något innan jag åker. o just det vill ni se bilder från julavslutningen checka min bdb [Theheartoflife.bilddagboken.se] inte värsta bästa bilderna, glömde digital kameran så fick ta me mobilen men de är rätt bra en då, man kan ialla fall se va de föreställer. hehe.

God Jul and Peace to all=D

<3JonnaNilsson<3

Hit me with a Comment

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Du glömmer väl inte----->
RSS 2.0